Pages

Labels

Friday, May 15, 2009

.:SeLaMat haRi guRu:.

Seperti manusia-manusia diseluruh Malaysia yang lain... si penulis pun nak hantar post berkenaan dengan 'Hari Guru...'

Ayah dan Mak saya pun guru juge... atuk belah ayah pun saya jadi tok guru pondok dulu... tapi Mak ngan Ayah tetap hantar kami 5 beradik ke sekolah tuk belajar ngan guru... tapi mereka guru.... kenapa tak ajar je sendiri kat rumah.... :)

persembahan daripada guru SMKA TAHAP 2006

Sebabnya ilmu dalam dunia sangat luas... dan manusia mempunyai kemampuan yang terbatas.. jadi apa perkara yang tidak tercapai oleh kemampuan diri mesti memerlukan bantuan daripada yang lain... hm semua dah tau... saje cite sikit die punye muqaddimah...

Secara ringkas dan padat, tak pandai nak buat ayat2 yang menyentuh qalbu... disini sempena Hari Guru ni mari kite sama-sama mendoakan kesejahteraan guru-guru kita... hari inilah peluang untuk nak hantar ucapan pada guru kita.. ha... ke ada yang rase tak perlu... secara fitrahnya manusia memang suke kepada pengiktirafan... dan pengiktirafan akan membuatkan mereka gembira... kita menggembirakan hati guru, moha-moga Allah cambak keberkatan ilmu yang telah diajar oleh guru dahulu... hehe...

persiapan untuk sambutan hari guru (SMKAT TAHAP 2006)

So, jangan lupe wish ye... termasuklah juga kawan2 kita yang dah bergelar guru.. tak pun yang akan bergelar guru nanti....

>>SELAMAT HARI GURU!!!!<<

2 comments:

Anonymous said...

selamat hari, cikgu @ selamat hari cikgu

Sumie Suhaimi said...

bkn stakat mak, ayah, aki jer.. makcik,pakcik,sepupu,aki sedare,wan sedare pun cikgu jgk.. hehehehe... kwn2 pun ramai yg bakal jd cikgu kn..kn..kn...:p